Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΖΟΥΝΤΟ Ο ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

Ξανά Παγκόσμιος ο Ηλιάδης!
Άλλη μια επιτυχία για τα ελληνικά χρώματα προσέφερε ο Ηλίας Ηλιάδης! Ο «Mr Ippon» κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Τσέλιαμπινσκ με πέντε νίκες! Στον τελικό της κατηγορίας των -90κ. επικράτησε με Ippon του Ούγγρου, Κρίστιαν Τοτ.
Αυτό ήταν το τρίτο χρυσό και συνολικά το 6ο μετάλλιο του Έλληνα τζουντόκα σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

«Νιώθω εκστασιασμένος. Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη. Δεν ξέρω εάν φάνηκε με την ολοκλήρωση του τελικού, όμως πετάω στα ουράνια. Ήμουν τόσο καλά προετοιμασμένος που ένιωθα έτοιμος γι' αυτή την στιγμή. Ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα, αφού αυτή τη στιγμή νοιώθω όπως τότε που κατέκτησα το πρώτο μου μετάλλιο σε διεθνές τουρνουά. Νιώθω καλά που έκανα υπερήφανους τους Έλληνες. Τους ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ. Την οικογένειά μου. Τον προπονητή μου και όλους τους ανθρώπους του ελληνικού αθλητισμού.

Μπορεί η Πολιτεία να μη μου έχει δώσει το πριμ από το παγκόσμιο μετάλλιο του 2011, όμως αυτό δεν πέρασε ούτε λεπτό από το μυαλό μου στη διάρκεια των αγώνων. Γιατί η δουλειά μου ήταν να έρθω στην Ρωσία για να κατακτήσω το χρυσό. Κι αυτό ακριβώς έκανα. Ευχαριστώ όλους εκείνους που βρίσκονται διαρκώς δίπλα μου. Όταν χειρουργήθηκα πριν από μερικούς μήνες και βρίσκονταν στο πλευρό μου. Τους θέλω κοντά μου και στη συνέχεια. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Ρίο είναι τόσο κοντά»
, δήλωσε μετά την κατάκτηση της κορυφής ο «Mr Ippon».

«Είναι από τις στιγμές που τα λόγια είναι περιττά. Είναι ο κορυφαίος τζουντόκα του κόσμου και εδώ στη Ρωσία έκανε αυτό ακριβώς για το οποίο είναι γεννημένος: να βρίσκεται στην κορυφή. Τη στιγμή που οι τρεις πρώτοι της παγκόσμιας κατάταξης, Ολυμπιονίκες και παγκόσμιοι πρωταθλητές έμεναν εκτός εκτός ημιτελικών και κάποιοι ακόμη και εκτός μεταλλίων, ο Ηλίας ήταν ασταμάτητος. Είχε έναν στόχο από την στιγμή που πρωτοπάτησε στο τατάμι, τον οποίο και έφερε εις πέρας και μάλιστα με τον πιο ουσιαστικό τρόπο. Δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Την έπιασε από τον λαιμό και την αξιοποίησε χαρίζοντας στην Ελλάδα μια στιγμή εθνικής υπερηφάνειας. Για να φτάσει βέβαια μέχρι εδώ, δούλεψε σκληρά. Το αποτέλεσμα τον δικαίωσε», τόνισε ο εθνικός προπονητής, Νίκος Ηλιάδης.

«Το ελληνικό τζούντο είναι τυχερό που έχει τον Ηλία στις τάξεις του. Εκτός από ένας καλός αθλητής είναι και ένας ξεχωριστός άνθρωπος και του αξίζει πραγματικά ότι βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου. Είναι στολίδι για τον ελληνικό αθλητισμό, ο οποίος θα πρέπει να επενδύσει πάνω του. Τόσο σε αυτόν όσο και στον Νίκο Ηλιάδη, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια», συμπλήρωσε ο πρόεδρος της ελληνικής ομοσπονδίας τζούντο, Γιάννης Καφενταράκης. 

sportshero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...