Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

«Πώς είναι μέρες χαράς όταν μου κλείνουν το μοναδικό χώρο στον οποίο νιώθω χαρούμενος», αναρωτιέται ο κύριος Καλαμάρης αθλητής κολύμβησης ΓΑΣ Κομοτηνή στο γράμμα του προς τον Άγιο Βασίλη.
Το γράμμα αναφέρεται στο λουκέτο στο δημοτικό κολυμβητήριο Κομοτηνής, ένα χώρο αγαπημένο για πολλά παιδιά του νομού...

«Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, σε θυμήθηκα λίγο αργά φέτος αλλά είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρεις και πάλι να ικανοποιήσεις την επιθυμία μου. Αν και πιστεύω ότι γνωρίζεις το πρόβλημά μου, θα σου πω μερικά πράγματα. Φέτος Άγιε μου Βασίλη, μου κλείσανε το κολυμβητήριο, σε μια πολύ σημαντική για εμένα περίοδο, για οικονομικούς λόγους. Αυτές τις άγιες ημέρες που εγώ και οι φίλοι μου θα έπρεπε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο σε αυτό που αγαπάμε, αν θέλαμε να συνεχίσουμε να είμαστε στο ίδιο και καλύτερο αγωνιστικά επίπεδο. Και κατευθείαν μου ήρθε στο μυαλό μια φράση που ακούω από πολλούς κάθε χρόνο αυτή την περίοδο: «Αυτές οι μέρες είναι, μεταξύ άλλων, μέρες χαράς και ευτυχίας». Πως λοιπόν είναι μέρες χαράς όταν μου κλείνουν το μοναδικό χώρο στον οποίο νιώθω χαρούμενος όταν βρίσκομαι εκεί; Πως είναι μέρες ευτυχίας όταν γύρω μου το μόνο που βλέπω είναι στεναχωρημένα πρόσωπα (συναθλητών, προπονητών και γονέων);
Γι’ αυτό αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη θα ήθελα να σου ζητήσω για φέτος μια πισίνα με ζεστό νεράκι, ώστε να μπορέσω να κάνω την προπόνηση και τις βουτιές μου όπως μόνο εγώ και οι συναθλητές μου ξέρουμε. Μόνο έτσι θα πω και εγώ ότι τα Χριστούγεννα θα είναι και για μένα περίοδος χαράς και ευτυχίας. Αν τα καταφέρεις, θα πείσω και εγώ όλο τον κόσμο ότι τελικά είσαι αληθινός και όχι ψεύτικος, όπως θέλουν να λένε μερικοί.
Με πολύ αγάπη, ο κύριος Καλαμάρης αθλητής κολύμβησης ΓΑΣ Κομοτηνή
Υ.Γ.: Αν δεν έχεις λεφτά για τα τέλη κυκλοφορίας, θα σου τα δώσω εγώ.(sarotiko)
Αναδημοσίευση από neamadata.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...