Αναδημοσιεύουμε από το porfyrasvolley.blogspot.com, τις ανησυχίες του κ. Δελαγραμμάτικα, σχετικά με την παρουσία αυτή την εποχή - που διεξάγονται οι διαγωνισμοί - των αθλητριών σε προπονήσεις και αγώνες, τις οποίες και προσυπογράφουμε πλήρως, με μια παραίνεση.
Σε όλες τις ομάδες το ίδιο γίνεται. Αυτή η αρρωστημένη νοοτροπία των γονέων, συναντάται παντού. Και ένα άλλο σημείο, συμπεριφοράς των γονέων που πρέπει να αλλάξει, είναι το εξής: σε κάθε περίπτωση που το παιδί, υποπέσει σε ένα σφάλμα ή φέρει βαθμούς από το σχολείο που δεν αρέσουν στους γονείς, η τιμωρία είναι η προφανής: Δε θα ξαναπάς στο βόλει ή σε όποιο άλλο άθλημα είναι ενταγμένο το παιδί. Δε μπορούν να καταλάβουν οι γονείς, ότι ο αθλητισμός, προσφέρει μέγιστα πλεονεκτήματα στο παιδί, όπως είναι η σωματική και ψυχική του υγεία, η εύκολη κοινωνικοποίηση του στο περιβάλλον, η μάθηση του στόχου ζωής κλπ, που θα θέλαμε όλη τη χωριτικότητα τουιστολόγιου για να αναπτύξουμε.
Τέλος πάντων, θα προσπαθήσουμε μέσω και άλλων μεθόδων να πείσουμε και να ενημερώσουμε τους γονείς, για τη σωστή καθοδήγηση των παιδιών τους.
Και να μην ξεχνάμε ότι ο κ. Δελαγραμμάτικας και εγώ, έχουμε παιδιά που είναι φοιτητές και ενταγμένους στην παραγωγή και φυσικά δεν διανοηθήκαμε να κόψουμε από τα παιδιά μας ούτε στιγμή τον αθλητισμό και βέβαια τα αποτελέσματα, είναι ορατά.
Και να μην ξεχνάμε ότι ο κ. Δελαγραμμάτικας και εγώ, έχουμε παιδιά που είναι φοιτητές και ενταγμένους στην παραγωγή και φυσικά δεν διανοηθήκαμε να κόψουμε από τα παιδιά μας ούτε στιγμή τον αθλητισμό και βέβαια τα αποτελέσματα, είναι ορατά.
Ακολουθεί τμήμα από το άρθρο του κ. Δελαγραμμάτικα:
''...Ωστόσο, ήταν πολλές οι απουσίες απο τον Πορφύρα σε αυτό το ματς.
Κατανοητή η επιθυμία να προχωρήσουν τα παιδιά μας στα γράμματα, αλλά, πως γίνεται να είναι αριστούχες όλες οι αθλήτριες μας που επιμένουν και δείχνουν συνέπεια σε προπονήσεις και συνολική παρουσία;
Ας το σκεφθούμε αυτό. Το βόλει είναι διέξοδος, όχι καταναγκαστικό έργο.
Και άμα ξεκινήσουμε απο την 1η και 2η Γυμνασίου να αντιμετωπίζουμε το διάβασμα και τις εξετάσεις με την αίσθηση της προφανούς υπερβολής, τότε όταν θα φθάσουμε στην 2η και 3η Λυκείου τι θα κάνουμε; Θα βάλουμε τα κορίτσια μας με logo πάνω στην καρέκλα για να μη χάσουν αράδα;
Χαλαρώστε. Τα περάσαμε και εμείς αυτά και δεν βγήκαν χαμένα τα παιδιά μας που τα στέλναμε στον κυρ Μανώλη για την προπόνηση του Πορφύρα.
Κερδισμένες βγήκαν.
Απο το γήπεδο δεν κινδυνεύουν οι κόρες μας να μείνουν αγράμματες. Από άλλα απειλούνται.
Καλή εβδομάδα και να μη συνδέετε αταίριαστα ζητήματα.
Η επίδοση του παιδιού στο σχολείο δε θα αλλοιωθεί με την προπόνηση το Σαββατοκύριακο όταν γράφει την Τρίτη. Εκτός και αν όλο τον χρόνο δεν έκανε όσα έπρεπε, οπότε με ένα 48ωρο δεν προλαβαίνει έτσι και αλλιώς τίποτα....Απλώς, η μαμά και ο μπαμπάς καλύπτουν τις δικές τους αγωνίες και βρίσκουν άλλοθι απέναντι στην ευθύνη που έχουν προς το παιδί τους.
Τα έχουμε περάσει και εμείς αυτά....
Ν.Δελαγραμμάτικας
Κατανοητή η επιθυμία να προχωρήσουν τα παιδιά μας στα γράμματα, αλλά, πως γίνεται να είναι αριστούχες όλες οι αθλήτριες μας που επιμένουν και δείχνουν συνέπεια σε προπονήσεις και συνολική παρουσία;
Ας το σκεφθούμε αυτό. Το βόλει είναι διέξοδος, όχι καταναγκαστικό έργο.
Και άμα ξεκινήσουμε απο την 1η και 2η Γυμνασίου να αντιμετωπίζουμε το διάβασμα και τις εξετάσεις με την αίσθηση της προφανούς υπερβολής, τότε όταν θα φθάσουμε στην 2η και 3η Λυκείου τι θα κάνουμε; Θα βάλουμε τα κορίτσια μας με logo πάνω στην καρέκλα για να μη χάσουν αράδα;
Χαλαρώστε. Τα περάσαμε και εμείς αυτά και δεν βγήκαν χαμένα τα παιδιά μας που τα στέλναμε στον κυρ Μανώλη για την προπόνηση του Πορφύρα.
Κερδισμένες βγήκαν.
Απο το γήπεδο δεν κινδυνεύουν οι κόρες μας να μείνουν αγράμματες. Από άλλα απειλούνται.
Καλή εβδομάδα και να μη συνδέετε αταίριαστα ζητήματα.
Η επίδοση του παιδιού στο σχολείο δε θα αλλοιωθεί με την προπόνηση το Σαββατοκύριακο όταν γράφει την Τρίτη. Εκτός και αν όλο τον χρόνο δεν έκανε όσα έπρεπε, οπότε με ένα 48ωρο δεν προλαβαίνει έτσι και αλλιώς τίποτα....Απλώς, η μαμά και ο μπαμπάς καλύπτουν τις δικές τους αγωνίες και βρίσκουν άλλοθι απέναντι στην ευθύνη που έχουν προς το παιδί τους.
Τα έχουμε περάσει και εμείς αυτά....
Ν.Δελαγραμμάτικας
Πολύ καλές και οι δύο παρεμβάσεις. Βασικά θα πρέπει πέρα απ' τα παιδαγωγικά τρικς, να πούμε στους γονείς και στα παιδιά ότι οι καλύτεροι αθλητές/-τριες έχουν ανάλογες επιδόσεις και στα μαθήματα. Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν σίγουρα εντός των σωματείων αλλά και σε επίπεδο πρωταθλητισμού π.χ. Βλάχου.
ΑπάντησηΔιαγραφή