Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΑΚΟΥΤΕ;;; ΑΚΟΥΤΕ;;; ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

Αφιερωμένο σε όλους όσους έβαλαν τον απλό κόσμο να πληρώσει την κρίση και σε όσους νομίζουν ότι η Διαμαρτυρία είναι λαϊκισμός.

Γράφει Η ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΣΑ ΚΙΡΚΗ
 
Δάκρυα στα μάτια και ντροπή που ακόμη και σήμερα μας κοροϊδεύουν μπρος στα μούτρα μας. Ο άλλος κάνει ΚΑΝΟ. Αν είναι δυνατόν. Μας έχουν γραμμένους στ’ @ρ....α τους κανονικά. Δε μας λογαριάζουν καθόλου....

Ήταν μια διαμαρτυρία για το χαράτσι της ΔΕΗ την Παρασκευή 17/2 το πρωί στο Ηράκλειο στην Κρήτη.

  Ήταν άνθρωποι μαζεμένοι. Η ΝΕΤ έκανε σύνδεση. Είπαν επιχειρήματα, απόψεις σωστές, λογικές από αυτά που έχουμε ακούσει κι άλλες φορές.


  Κάποια γυναίκα όμως ήθελε να μιλήσει, να πει κάτι. Από αυτούς που ποτέ δεν είχαν φωνή
πουθενά. Ήθελε να τα πει, επέμενε και τελικά της δώσανε το μικρόφωνο. Ήτανε πια στον αέρα. “Προσεκτικά” ακούστηκε να λέει ο Αρβανίτης. Κι εκείνη άρχισε να μιλάει… και να ραγίζει κόσμο…
“Να πιάσουνε ν’ακυρώσουνε το χαράτσι απ’τους φτωχούς.
Να δώσουνε τα λεφτά που ανήκουνε στους φτωχούς από τη σύνταξη γιατί τη δουλέψανε, δεν τη κλέψανε. Εμείς δε χρωστούμε πουθενάααα. ..Αυτοί που χρωστούνε να τα δώσουνε. Δεν έχω να φάω σήμερα. Ποιός με ρωτά; Πήγα να πάρω τη σύνταξη σήμερα που την έχω δουλεμένη. 32 χρόνια δούλεψα. Βαρέα ανθυγιεινά και μου λένε δε στα βάλανε. Τρώνε, πίνουνε, καλοπερνούνε, τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους αυτοί, κι εμάς, μας έχουνε, στην πείνα.

Λοιπόν, πείνασα σα νάμουνα 14 χρονώ, τάζησα αυτά … γιατί γεννήθηκα το ’46 μετά τον πόλεμο. Λοιπόν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ‘ΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ” Φωνάζει πια και μπουκώνει ο ήχος παραμορφώνει. Ο Αρβανίτης παρακολουθεί άναυδος. Όποιος είναι στη ΝΕΤ εκείνη την ώρα, εννιάμιση το πρωί ανατριχιάζει, το ίδιο και ΄γω! Συνεχίζει…


“ΔΕ ΧΡΟΥΣΤΑΩ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΊΑΑΑ… Να τα δώσουνε αυτοί που χρωστούνε(η φωνή της σπάει.Συγκίνηση). “Ο Βενιζέλος, ο Παπανδρέου, ο δώσουμε…Είμαι άρρωστη ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΊΡΝΩ. 

ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;; ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ…”
 voliotaki.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...