Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

ΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ / ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ ΣΤΟ MASTERS ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

Το είπαν και το έκαναν! Οι Μανωλίνα Κωνσταντίνου και Μαριώτα Αγγελοπούλου επέστρεψαν ως δίδυμο στην άμμο και με το… καλημέρα ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο 1ο τουρνουά Masters για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα beach volley 2016, που «άνοιξε» την αυλαία του στο Ξυλόκαστρο!
Το ελληνοκυπριακό δίδυμο σε έναν συναρπαστικό τελικό, γεμάτο εναλλαγές στο σκορ και πολλές ανατροπές κατάφερε να επικρατήσει των Κωνσταντίνα Τσοπούλου και Εύη Χρήστου με 2-1 (19-21, 21-17, 15-10).
Πανευτυχής μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου μετά την επανένωσή της με την Μανωλίνα Κωνσταντίνου, ήταν η Μαριώτα Αγγελοπούλου κατά στις δηλώσεις της στο volleyball.gr. «Οι Μ&Μ επέστρεψαν»! ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη συμπαίκτριά μου, που στην πρώτη της εμφάνιση πίσω στην άμμο μου έκανε την τιμή να παίξουμε πάλι μαζί. Στον τελικό στο πρώτο σετ τα κορίτσια μπήκαν πιο δυνατά, αλλά μετά της είπα: «Μανωλίνα δε χάνουμε» και γυρίσαμε το ματς!»
Με την Κωνσταντίνου να προσθέτει: «Είμαι πολύ χαρούμενη που με την πρώτη μου εμφάνιση μετά την επιστροφή μου στην άμμο, κάναμε αυτήν την επιτυχία με το κορίτσι μου. Είμαστε κολλητές και μέσα και έξω από το γήπεδο. Η αλήθεια είναι πως δε το περίμενα πριν το τουρνουά ότι θα το κατακτούσαμε, όμως είμαι πανευτυχής που τα καταφέραμε»!
Σχετικά με το που αφιερώνουν το πρώτο Κύπελλο που πανηγύρισαν σήμερα, με μια… φωνή είπαν: «Το αφιερώνουμε η μία στην άλλη. Θέλουμε όμως να ευχαριστήσουμε τους φίλους μας που ήρθαν και μας στήριξαν, και φυσικά τους χορηγούς μας, τη Roxy που μας «ντύνει», και το «Καράβι», όπου κάνουμε προπόνηση».
Από την πλευρά της η Κωνσταντίνα Τσοπούλου, που μετά την κατάκτηση του Βαλκανικού πρωταθλήματος στα Χανιά, με την Ευαγγελία Μερτέκη, συμμετείχε στο πρώτο τουρνουά Masters με συμπαίκτρια την Εύη Χρήστου και κατάφερε να κατακτήσει το ασημένιο μετάλλιο, μιλώντας στο επίσημο site της ΕΟΠΕ, υπογράμμισε: «Η Λία δυστυχώς είχε κάτι υποχρεώσεις στην Ισπανία, που δε μπορούσε να αναβάλλει και δε μπορούσε να έρθει, όμως σε όλα τα υπόλοιπα τουρνουά του Πανελληνίου πρωταθλήματος θα αγωνιστούμε μαζί. Παρόλα αυτά είμαι ικανοποιημένη που κατάφερα να φτάσω τελικό σε αυτό το τουρνουά. Θέλω να ευχαριστήσω την Εύη Χρήστου, που δέχθηκε να έρθει να παίξει μαζί μου, γιατί εγώ ήθελα να κατέβω στο τουρνουά για τους βαθμούς και η συνεργασία έγινε τελευταία στιγμή. Ήρθαμε εδώ και παίξαμε τουρνουά και είμαστε πολύ χαρούμενες που φτάσαμε στον τελικό».

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του κυρίως ταμπλό των γυναικών στο τουρνουά του Ξυλοκάστρου και η τελική κατάταξη: ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...