Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΕΩΝ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ - 2οι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΙ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΡΛΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ

Τρία μετάλλια είναι ο απολογισμός της δεύτερης ημέρας για την ελληνική αποστολή στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Τεχνικής κολύμβησης Νέων στο Βελιγράδι ήρθε στη σημερινή δεύτερη μέρα της διοργάνωσης.  


Τρία μετάλλια στο Ευρωπαϊκό τεχνικής νέων
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Φίλιππος Ιακωβίδης στον τελικό των 200 μ. διπλά πέδιλα με χρόνο 1:38.37. Στο ίδιο αγώνισμα, εξάλλου, ο Θεοδόσης Παραστατίδης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο με 1:39.16, ενώ το άλλο ασημένιο κρέμασε στο λαιμό του στον τελικό των 1.500 μ. ο Σταύρος Κουρλάκης σημειώνοντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ. 

Ο Φίλιππος Ιακωβίδης δήλωσε μετά την τεράστια επιτυχία του: «Τα συναισθήματα που νιώθω αυτή τη στιγμή είναι απερίγραπτα. Ο ήχος και μόνο του εθνικού μας ύμνου μου προκαλεί ανατριχίλα. Η περηφάνεια του να υψώνεις την πατρίδα σου στην κορυφή της Ευρώπης είναι κάτι που θα μείνει χαραγμένο στην ψυχή μου για πάντα. Το αποτέλεσμα ήρθε μέσα από σκληρή προπόνηση, εντός και εκτός πισίνας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ´όλα τον προπονητή μου που με στήριζε σε ολη τη διάρκεια της προετοιμασίας και να του αφιερώσω με όλη μου την καρδιά αυτό το μετάλλιο. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που μου στάθηκε όλον αυτόν τον καιρό».
Ο Παραστατίδης είπε από την πλευρά του: «Ηταν η καλύτερη κούρσα που έχω κάνει αυτόν τον χρόνο! Οι μεγαλύτεροι συντελεστές στο να φτάσω σε αυτό το σημείο, με τον 2ο καλύτερο χρόνο στο πρωτάθλημα αυτό ειναι ο προπονητής μου Φραγκίσκος Σιάμος καθώς και όλη μου η ομάδα και η οικογένειά μου που μου στάθηκαν σε κάθε βήμα μου. Επίσης είμαι πανευτυχής που εκπροσωπώ την Ελλάδα και που μπορω να την τιμώ σε μια τέτοια μεγάλη και σπουδαία διοργάνωση».
Στον τελικό των 1.500 μ. επιφάνεια ο Σταύρος Κουρλάκης που τερμάτισε δεύτερος στον τελικό του αγωνίσματος με 14:47.74, επίδοση που αποτελεί και νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Στο ίδιο αγώνισμα ο Χρήστος Δαμόλης ηταν 5ος με χρόνο 13:01.65. «Ηταν μια πάρα πολύ καλή και γρήγορη κούρσα με καλούς αντιπάλους. Ήταν το καλό μου αγώνισμα και έκανα ό,τι έπρεπε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές μου κυρίους Ξιάρχο και Σαλταμανικα, τους γονείς μου και την ομάδα μου, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχα φτάσει σε αυτή τη θέση που βρίσκομαι». Αυτά δήλωσε ο Κουρλάκης.
Την 4η θέση στα 200 μ. επιφάνεια πήρε η Ιωάννα Παναγιωτίδου με χρόνο 1:36.41. Στο ίδιο αγώνισμα η Ελευθερία Πουλόπουλου ήταν 5η με 1:36.73. Τη 5η θέση στα 1.500 μ. επιφάνεια κατέκτησε η Κωνσταντίνα Διονυσόπουλου με 14:31.50, ενώ στο ίδιο αγώνισμα η Δήμητρα Παπανικολάου ηταν έκτη με 14:32.56.
Πέμπτη ήταν η Σμαράγδα Σκαλίδου στα 200 μ. διπλά πέδιλα με 1:52.05. Την 8η θέση στα 100 μ. υποβρύχιο κατέκτησε ο Λεωνίδας Γιασεμής με χρόνο 37.87.
Εκτός τελικού έμεινε η Ροζάνα Λαμπαρδάκη στα 200 μ. διπλά πέδιλα, που με 1:56.36 έμεινε δέκατη.
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...